Στη φωτό ο Ρόκυ, που χρησιμοποιείται για διασκέδαση, ο οποίος επιτέθηκε και σκότωσε τον εκπαιδευτή του. Δεν αναφέρθηκε πουθενά τι συνέβη στον Ρόκυ μετά το περιστατικό.
Ένα πράγμα που ακούω από το αντι-κίνημα της απελευθέρωσης των ζώων (ή από αυτούς που είναι απαθείς σε αυτό) είναι ότι το κίνημα της απελευθέρωσης των ζώων είναι διαφορετικό από τα άλλα κινήματα επειδή τα ζώα δεν ενώνονται με εμάς στην εξέγερση ενάντια στους εκμεταλλευτές τους. Επίσης υποστηρίζουν ότι το κίνημα της απελευθέρωσης των ζώων είναι αντίθετο με τα αντίστοιχα κινήματα των άλλων ανθρώπινων αγώνων επειδή το x% εκείνων των αγώνων από αποτελούταν από την καταπιεσμένη ομάδα (πχ. το 50% του πληθυσμού ήταν γυναίκες κατά τη διάρκεια του κινήματος των Σουφραζέτων). Και οι δύο παρερμηνείες προκύπτουν και από μια σπισιστική και αποτελεσματική συγχρόνως καμπάνια για να δαιμονοποιηθεί οποιαδήποτε ανταπόδοση από άλλα ζώα ενάντια στους καταπιεστές τους.
Μια πρόσφατη ιστορία μου ενέπνευσε αυτή την ανάρτηση: Αρκούδα σε τσίρκο στη Ρωσία σκότωσε τον βασανιστή της. Εν συντομία, μια αρκούδα εκμεταλλευμένη, εξευτελισμένη και χωρίς αμφιβολία ξυλοκοπημένη για να δίνει παραστάσεις με παγοπέδιλα σε ανθρώπινο κοινό εξεγέρθηκε εναντίον των δυναστών της. Η αρκούδα πυροβολήθηκε πάνω στη σκηνή αφού νωρίτερα είχε δώσει θανάσιμα χτυπήματα στον εκμεταλλευτή της.
Διαβάζοντας αυτή την ιστορία, άλλες έρχονται στο μυαλό. Η τρομερή προσπάθεια απόδρασης ενός ελέφαντα από ένα τσίρκο στη Χονολουλού. Η Tyke κατάφερε να βγει από το κτήριο και από τις πύλες, αλλά που να πήγαινε; Την πυροβόλησαν μέχρι θανάτου λίγο αργότερα.
Όταν μαϊμούδες εκπαιδευμένες να κάνουν κόλπα ενώθηκαν για να επιτεθούν στον εκπαιδευτή τους στην Κίνα, ο οποίος τις είχε φυλακισμένες και τις χτύπαγε, η επίθεση έληξε εκεί. Ο εκπαιδευτής τους τις έδεσε από το λαιμό και δεν μπορούσαν να κινηθούν. Κανείς δεν τις βοήθησε.
Όταν μια μητέρα αγελάδα επιτέθηκε στον κτηνοτρόφο καθώς αυτός προσπαθούσε να της κλέψει το μωρό της (όπως κάνουν οι κτηνοτρόφοι), την χαρακτήρισαν «υπερπροστατευτική» λες και υπάρχει κάτι περίεργο στις προσπάθειές τις να σώσει το παιδί της. Αυτή η αγελάδα ήταν αρκετά τυχερή ώστε να μην την αναγνωρίσουν οι άλλοι κτηνοτρόφοι, καθώς σκότωσε τον εκμεταλλευτή της και κατέστρεψε την οικογένειά του.
Αυτές οι ιστορίες και πολλές άλλες προκαλούν το ερώτημα: Πώς να εξεγερθούν τα ζώα ενάντια στους καταπιεστές τους (χωρίς τη βοήθειά μας) όταν κάθε φορά που το κάνουν έρχονται αντιμέτωπα με όπλα και άμεσες τιμωρίες θανάτου; Δεν μιλάμε τη γλώσσα τους, ούτε αυτά τη δική μας οπότε όσο και να φωνάζουν αυτό δεν θα βοηθήσει (γιατί το κάνουν με τη δική τους μορφή επικοινωνίας καθώς ουρλιάζουν μέσα στα κλουβιά τους, από πόνο και βγάζουν άλλες κραυγές για τις οποίες αδιαφορούν οι εκμεταλλευτές). Οι επιστολές και οι φωνές δεν βοηθούν στο να γίνουν πράγματα ούτε καν μέσα στο δικό μας είδος.
Το άλλο θέμα σχετικά με το ποσοστό x των πλασμάτων που είναι μέρος του αγώνα προκαλεί την ερώτηση: Τα ζώα μέσα στο κίνημα, αν και υστερούν σε όπλα και τεχνολογία, υπερτερούν από εμάς αριθμητικά. Γι’ αυτό το λόγο, το κίνημα τους πρέπει να θεωρείται ίσο με το δικό μας καθώς είμαστε όλοι ζώα. Επίσης, στα περισσότερα άλλα κινήματα, η καταπιεσμένη ομάδα ΔΕΝ δρούσε μόνη εναντίον των καταπιεστών. Η καταπιεσμένη ομάδα σχεδόν πάντα είχε συμμάχους εκτός της δημογραφίας της η οποία βοήθησε να πετύχουν οι επαναστάτες της. Θα μπορούσαν αυτοί που υπέφεραν στο Ολοκαύτωμα να κατέρριπταν τη ναζιστική πολεμική μηχανή μόνοι τους;
Προτού κρίνουμε το χάλι και την αξία των άλλων ειδών βασισμένα στη δυνατότητά τους να επαναστατήσουν, πρέπει να θυμηθούμε ότι η σκληρότητα απέναντι στα ζώα μας είναι τόσο μισητή που μπορεί να συγκριθεί με κάθε έναν ανθρώπινο αγώνα έχει υπάρξει. Τα βιομηχανικά εκτροφεία είναι στρατόπεδα συγκέντρωσης. Τα θηλυκά ζώα στα βιομηχανικά εκτροφεία χρησιμεύουν ως γυναίκες δούλοι και μηχανές αναπαραγωγής. Τα ζώα που χρησιμοποιούνται για ψυχαγωγία είναι σκλάβοι των καταπιεστών τους.
Κανείς δεν είναι ελεύθερος όσο οι άλλοι είναι καταπιεσμένοι.