Την Παρασκευή 23 Δεκέμβρη 2011, στην οδό Μιαούλη 69 στο Μοσχάτο, ένα καθίκι εγκλώβισε δύο σκυλιά μέσα σε ένα περιφραγμένο οικόπεδο και τα χτύπησε άγρια στο κεφάλι με σιδηρολοστό, με αποτέλεσμα το θάνατο του ενός και το σοβαρό τραυματισμό του άλλου. Τα ουρλιαχτά των δύο ζώων έκαναν τη γειτονιά να βγει έξω και μια γυναίκα που ήταν αυτόπτης μάρτυρας κάλεσε τους μπάτσους και τον συνέλαβαν.
Η μεγάλη έκπληξη την επόμενη μέρα που ο δολοφόνος πέρναγε από εισαγγελέα, ήταν η εμφάνιση της Χρυσής Αυγής στο δικαστήριο και η απαράδεκτη απόφαση κάποιων φιλοζωϊκών σωματείων να έχουν ως δικηγόρο στην υπόθεση τον ακροδεξιό φασίστα βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ. Πλεύρη. Κι ενώ όλοι θα περίμεναν τα εν λόγω φασιστοειδή να έχουν έρθει στη δίκη για να συμπαρασταθούν στο φασιστοειδές που δικαζόταν, καθώς η ιδεολογία του μίσους και οι πρακτικές τους ταυτίζονται απόλυτα, αυτοί είχαν έρθει για να διαμαρτυρηθούν επειδή ο δράστης έτυχε να είναι αλβανικής καταγωγής. Και φυσικά, ούτε λόγος για τον έλληνα αφεντικό του δολοφόνου που τον προέτρεψε να το κάνει και απείλησε όσους θέλησαν να καταθέσουν και άρα ήταν ο ηθικός αυτουργός της υπόθεσης.
Οι φασίστες θυμούνται, όπως φαίνεται, τα «φιλοζωϊκά» τους αισθήματα μόνο όταν «αλβανοί» δολοφόνοι σκοτώσουν «ελληνικά» σκυλιά και γατιά και όχι όταν οι ελληνάρες δηλητηριάζουν, κακοποιούν, εγκαταλείπουν, κρεμάνε, πνίγουν, πυροβολούν, φοράνε και τρώνε ζώα. Τα ίδια άτομα που χτυπάνε μετανάστες με σιδηρολοστούς απλά και μόνο επειδή είναι μετανάστες, θέλουν να πείσουν πως εναντιώνονται στο να χτυπήσει κάποιος σκυλιά με σιδηρολοστό απλά και μόνο επειδή είναι σκυλιά. Η αλήθεια είναι πως απλά βρήκαν ευκαιρία να εκφράσουν τις εμετικές απόψεις τους και να τσιμπήσουν ψηφοφόρους από τους μικροαστούς, πατριώτες «φιλόζωους» που αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν πως ρατσισμός και σπισισμός ταυτίζονται και είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.
Ο σπισισμός και ο ρατσισμός είναι και τα δύο εκφάνσεις του φασισμού που θέλει τον δυνατότερο να εξουσιάζει, να εκμεταλλεύεται και να καταπιέζει όποιους θεωρεί κατώτερους από αυτόν. Είναι αδύνατο να παλεύουμε για την ελευθερία των ανθρώπων χωρίς να παλεύουμε ταυτόχρονα και για την ελευθερία των μη ανθρώπινων ζώων και φυσικά και το αντίστροφο. Αν δεν υπάρξει ολική απελευθέρωση, τότε κανείς μας δε μπορεί να είναι ελεύθερος.
Συνέλευση για την Αντισπισιστική Δράση